dissabte, 27 d’octubre del 2012

Ruta pel treball de la comarca

El passat dia 25 i 26 d'octubre amb els alumnes de 4t, 5è i 6è de primària vam realitzar una ruta de dos dies fent nit a l'escola Lluís Marià Vidal d'Agullana.

Vam començar a caminar a El Grau, a prop de Maçanet de Cabrenys. Després de fer algunes aturades per esmorzar, treballar la vegetació, entre altres vam arribar a La Vajol, on vam anar cap a l'escola per dinar tots plegats.

En acabat, ens vam posar a caminar cap a Agullana, ja que els núvols amenaçaven pluja. En el últim tram de la primera etapa ens va ploure una mica, però anàvem força preparats i no ens vam mullar gaire.

Finalment vam arribar a Agullana. Després d'instal·lar-nos i netejar-nos vam preparar amanides, vam parar taula i vam sopar uns macarrons boníssims!

Abans d'anar a dormir vam fer alguns jocs i vam cantar algunes cançons al voltant d'un petit fogueró. Després vam veure una infusió i cap a dormir! Que a l'endemà havíem de fer la segona ruta.

El dia 26 vam aixecar-nos, vam recollir tots els sacs i màrfegues, vam esmorzar i després vam preparar els entrepans d'esmorzar i dinar. Hi havia molta feina a preparar els entrepans i això va fer que sortíssim una mica més tard del previst.

Un cop teníem tots els entrepans a la motxilla i tot a punt vam començar la segona ruta. Vam sortir de l'escola d'Agullana direcció a l'Estrada, on vam esmorzar. Després ja vam anar seguint el camí fins a Boadella d'Empordà. Vam fer alguna parada per travessar algun rierol, per esquivar algun ramat de vaques i després de travessar algunes basses d'aigua i fang, finalment vam arribar a l'escola de Santa Cecília.

Vam arribar força cansats, però molt orgullosos d'haver fet aquesta ruta!

Vam menjar els entrepans de dinar i algunes famílies de Boadella ens van preparar unes coques boníssimes que vam agafar forces per poder fer el viatge amb autocar, cotxe o furgoneta fins a casa.

Us deixem els tracks de les rutes:

- Primera ruta

- Segona ruta

Anònim ha dit...

M'ha va agradar molt caminar la primera ruta perque hi havia pujada.
La segona ruta no em va agradar molt perque era molt llarg el camí, pero quan vam arribar a Boadella estava molt contenta perque tenia gana i vam menjar coca i tambe els entrepans que van preparar.
Marianna 4t, Agullana

Anònim ha dit...

Em va agradar molt la excursio sobretot dormir a l'escola!! Pero va ser masa cansat.Tambe em van agradar els entrepants tan els d'esmorzar com els de dinar i la coca de despres de dinar va ser molt bona.
Helena 4t,Agullana

M'ho vaig passar molt bé.Vam caminar un pilot i ens vam cansar molt pero vam aguantar. Vam arribar tan orgullosos i cansats...
L'andama tenia moltes agulletes pero com que m'ho vaig passar tan be que valia la pena.
Martina 4t,Agullana.

Anònim ha dit...

A mi m'hauria agradat molt anari amb ells pero no vaig poder, tot i aixi espero que ells s' ho hagin passat molt be i que els hagi agradat molt!!!Els de tercer ens vam quedar al cole pero ens ho vam passar molt be, vam fer moltes estones plastica i a mi m' agrada molt!Tambe vam fer musica.
Jana 3r,Agullana.

Van passar tots per casa meva i estic una mica trista perque jo tambe i volia anari!Pero els de 3r tambe ens ho vam passar molt bé perque feiem molta plastica i musica!Olivia 3r Agullana.

Anònim ha dit...

M'encantaria haver vingut a l'excursio de 4t,5éi6é.M haure d'esperar fins l'any que ve.Peró estar a l'escola tambe era xaxi piruli perqué vam fer molta plastica i musica, peró m'encantaria haver fet educacio fisica i medi.

A mi no magrada dormi sol,per sort no vaig anar a la surtida, els de 3r. Nosaltres estavem a lescola i vam fer musica.
Francesc 3r, Agullana.

Anònim ha dit...

M'HO VAIG PASSAR BE.VAM PUJAR MOLTES MUNTANYES. VAM ARRIVAR CANSATS. L'ALTRE DIA VAM ANAR
A BOADELLA`. VAIG VEURE UNA SERP DE AIGUA I DESPRES VAIG VEURE UNA ALTRA SERP MOLT BONICA I DE MOLTS COLORS.QUAN VAM
ARRIBAR A BOADELLA VAM DINAR.

Naydi 4rt.
AGULLANA

Anònim ha dit...

Em vaig enfadar una miqueta quant van dir que nomes hi podien anar els de 4t 5e i 6e. Jo els trobava a faltar una miqueta. A l`escola nomes feiem musica i plastica al mati tots els de 3r vam trobar tots els de l'excursió que encara esmorsaven.
M'encantaria haver-hi anat..!
Laia 3r AGULLANA

Anònim ha dit...

Nosaltres, els 3r, no vam poder anari perque nomes era des de 4t a 6e; pero nosaltres els de 3r tambe ho vam passar be.I vam trobar a faltar als de 4t.
Gabriela, 3r AGULLANA

A mi m'agradaria molt haver anat a l'excursió perqué m'agrada molt fer esport però com que faig 3r no he pogut anar. Nosaltres vam fer un quadre de fulles a plastica,i vam practicar el ball per al dia de la castanyada, tambe vam ajudar a l'Anna a l'hort.